fbpx

PREPUSTITE SE TOPLOTI, MIRU IN PREBUDITE SVOJE TELO.

Savne pozitivno učinkujejo na naše zdravje in vplivajo na naše dobro počutje. Očistijo naše telo in pozitivno vplivajo na lep izgled kože, obraza in celega telesa. Z uporabo savne se naše telo razstruplja, prečistijo se dihalne poti in izboljša se prekrvavitev kože.
Ponujamo vam:

– BIO (ZELIŠČNA) SAVNA:

BIO savna je novejša izpeljanka tradicionalne finske savne, ki že ob nižji temperaturi omogoča hitrejše potenje. Savna ima poleg klasične finske peči vgrajen tudi dodaten rezervoar z vodo, ki v prostor vnaša dodatno vlago in s tem povečuje učinek potenja. Tako je savna primerna tudi za vse posameznike, ki ne prenašajo visokih temperatur in za vse, ki želijo med savnanjem uporabljati tudi dodatna eterična olja. Savnanje v BIO savni poteka pri temperaturi do 60 stopinj, z vlažnostjo med 40 – 60 %. Možna je tudi dodatna uporaba eteričnih olj in zelišč (kamilica, sivka, meta, evkaliptus,…), katera blagodejno vplivajo na naš preobremenjen živčni sistem, mišični sistem ter tudi na dihala. Potek savnanja: Podobno kot v finski savni, smo tudi v BIO savni približno 15 minut, nato se ohlajamo s hladno vodo. Sledi počitek in nato še več ponovitev savnanja.  

– ali FINSKA SAVNA:

Savnanje ob višji temperaturi z relativno malo vlage. Finska savna spada med savne z visoko temperaturo (od 70 do 100 stopinj C) in nizko relativno zračno vlago (do max 20%). Primerna je za posameznike, ki so vajeni višjih temperatur. Obisk finske savne pospeši krvni obtok, sprosti napetost v mišicah in povzroči obilno potenje, pri čemer se naše telo popolnoma očisti. Potek savnanja: Savnanje poteka do 15 minut, temu sledi ohlajanje in počitek. Savnanje ponovimo do trikrat.  

– INFRARDEČA SAVNA

Savnanje z globinskim učinkom INFRARDEČI ŽARKI v savni delujejo globinsko celo do 4 cm pod kožo, pri tem pa dosegajo še hitrejše in intenzivnejše potenje pri nižji temperaturi. Infrardečo svetlobo občutimo kot toploto, na telo pa vpliva izredno blagodejno. Infrardeče savne imajo temperaturo zraka med 40°C in 60°C in 45 % vlažnost. Na telo vplivajo tako, da pospešijo kroženje krvi, povečajo telesno temperaturo in povzročajo znojenje. Infrardeča savna se priporoča predvsem tistim osebam, ki so občutljivi na visoke temperature. Potek savnanja: V infra savni smo lahko dlje časa, približno 30 minut, nato se počasi ohlajamo.  

REZERVIRAJTE SI SVOJ TERMIN >


PAKET SAVNANJA VKLJUČUJE:

  • 2,5 urni zakup velnesa za 2 do 4 osebe
  • Bio ali finska savna, IR savna
  • Brisače in rjuhe
  • sezonsko sadje in čaj

NAVODILA ZA UPORABO SAVN

Iz higienskih razlogov, čistoče in urejenosti savne in njene ok olice vas naprošamo da si preberete in upoštevate sledeča navodila  in priporočila. Pred vstopom v savno
  • Pred odhodom v savno slečemo vso obleko, odstranimo ves nakit in se ogrnemo z brisačo. V savno ne vstopamo z obutvijo.
  • Preden vstopimo v savno, se pod prho temeljito namilimo in umijemo z mlačno vodo. S prhanjem odstranimo maščobe in škodljive snovi s kože, ki otežujejo potenje telesa.
  • V savno stopimo popolnoma suhi. Le suho telo se dobro poti.
Vedenje v savni
  • Zaradi higienskih razlogov v savno vzamemo brisačo, na kateri bomo sedeli.
  • Ob prvem obisku v savni ne pretiravamo, ampak prisluhnimo svojemu telesu. Priporočljivo je, da v prvem obisku savne sedimo na nižji stopnički.
  • Savnamo se od 10 – 15 minut (praviloma se savnamo toliko časa koliko nam ugaja, nikoli pa naj ne bi bilo to dlje od 15 min).
  • Razgrete kamenje polivamo šele proti koncu prvega kroga savnanja.
  • V kolikor v savni ležimo, moramo preden zapustimo savno, ponovno sesti. Na ta način se izognemo možni vrtoglavici, ki je posledica povečanega telesnega pritiska.
  • Ob kakršnikoli slabosti TAKOJ prekinite s savnanjem!
Ohlajanje in počitek
  • Savnanju sledi ohlajanje in počitek. Po savnanju se ohladimo s mlačno vodo, prhanjem. Ker je telo segreto voda pa razmeroma hladna je priporočljivo, da se začnemo prhati najprej po nogah in rokah in šele na koncu  po celotnem telesu, da ne pride do prevelikega šoka za telo.
  • Privoščimo si krajši odmor, se sprostimo in odpočijemo, ter s pitjem nadomestimo izgubljeno tekočino.
  • Pred savnanjem in po njem redno pijte mineralno vodo. Uživanje sadja pripomore k normalizaciji nivoja kalcija. Izgubo magnezija pa nadomestimo z zeleno listnato zelenjavo.
Ponovno savnanje.
  • Postopek lahko ponovimo večkrat, priporoča se nekje 3 – 4x.
  • Savnanje priporočamo enkrat do dvakrat tedensko, obisk savne je priporočljiv v vseh letnih časih.
Želimo Vam prijetno in predvsem varno uporabo naše savne!

REZERVIRAJTE SI SVOJ TERMIN >

Preskoči na orodno vrstico